Zeydo merhaba, gebeliğimin 20. Haftasında ben de elde ve ayakta ödem birikimine bağlı, elimde karpal tünel sendromu yaşıyorum. İki elimin ilk 3er parmakları hep uyuşuk. Eğer zorlarsam ki elimle iş yapıyorum, ağrı yapıyor. Gittiğim tüm doktorlar durumun normal olduğunu, bol su ve egzersiz ( el için yapılan egzersizler mevcut.) tavsiye etti. Çok faydasını gördüm mü, öyle çok değil. Ama uyuşukluk hissine de alışıyor insan. Doktorum doğumdan sonra geçeceğini söyledi umarım yanılmıyordur. Şimdiden geçmiş olsun size de