54321 Kılzar 9 haftalık hamileyim dün gece bir çay bardagı agzı kadar kahverengi leke geldi zaten progestan kullanıyorum idrarımda yanma var doktora gidecem bebegime birşey olmamaıştır di mi
Mebos Üşütmüş olabilirsin yanma varsa genelde progestanda lekelenme yapıyo ben 6+2 ben başından beri lekelenmem var korkma hemen doktora git
Mebos Şuan 6+2 zaten ama ben öğrendiğinde 4 buçuk 5 haftalıktı o andan beri lekelenme yaşıyorum içini ferah tut progestanı kullanıyorsan bişi olmaz allahın izniyle haberdar edersin gidince doktora
54321 Mebos sagol canım inşaAllah birşey olmaz ilk gebeligimde kalp atışını duyamadıgımdan kürtaj olmuştum bunda çok şükür bir sorun yok ama kahverengi akıntım gelince korktum işte
Mebos Bende ilk gebeliğimde düşük yaptım 4 ay sonra tekrar hamile kaldım cuma günü kalp atışlarını duyu az inşallah canım allah bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin