Kizlar gunaydin nasilsiniz 🤗 ben 21+4 haftalik hamileyim ve ayaklarimda asiri siskinlik oluyordu..bu arada yurtdisinda yasiyorum.. Gecen hafta kontrole gittigimde doktorum farketti ve bana siskinlik engelleyici ayagimin altindan kalcalarima kadar uzanan bir corap yazdi receteme bugun aldim ve giydim su anda rahat hissediyorum biraz siktiriyor ama iyi hissediyorum su anda.. Eger bu sekilde bir sikayetiniz varsa doktoeunuza sorabilirsiniz.. Yazmamdaki amac belki yardimci olabilirim diye.. Insallah bir faydam dokunur sizlere..