Minik_Hanim Ece111 neden herkes 2 isim koymak için yarışıyor birbiriyle 🤔 Okul hayatında iş hayatında karışıklık oluyor bence. Sen aile hayatında x kullancan okulda y kullancaklar.. Neden hep 2 isim anlamiyorum tek başına defne çok güzel bence..
Busramerve Ece111 iki ismi olan biri olarak hayatım boyunca çok zorluk çektim. Bir de eşimle birlikte kendi soyadımı kullansam ispanyol futbolculara dönüyorum ismi söyle söyle bitmiyor😂ben de tek isim yanlısıyım ama duru da defne de çok güzel 🌸