busraaylmz Günaydın annelerrr😍 yarın oglusuma kavuşuyorum 11 de hastaneye giriş yapıyorum sezaryen olacak doğumum dualarınızı eksik etmeyin olur mu 🤗🤲🏼 Tum annelerimize hayırlı doğumlar diliyorum rabbim kolaylık versin 💙
Merve busraaylmz ayyy Allah sağlıkla kavuşmak nasip etsin. Bende çarşamba sabah 09:00’da spinal sezaryen olacağım nasipse 🥰
Selcn busraaylmz yaa nedense bu spinali onermiuorlar bende sezaryen olacahim allah izin verirse 16sinda genel anestezi dusuyorum ama bakalim