Gmzytr canım malesef gebeliyin her ayında oldu.3 ay bi şeye bağlamadılar kan alanları var.3ay 21 günde çeşme gibi kanla hastaneye gitdim.az kalsın bebeyi alcaklardı.sora 5 ayımda geldi biraz bundan az.6 ayımda 3 defa oldu çok az.serum iğne fitol gitdi.çocuk iyi.şimdi 27+3cnm.hayrlısıyla bakalım