Valla bende önce gereksiz bulanlardandım hem anne yani beşiği var hem karyolası var boşa dedim ama çevremde çok bebekli arkadaşım var hepsi tavsiye ediyor 1 yaşına kadar çok rahat edersin ilk zamanlar hep yanında kucak hariç sallayarak sakinleştirmek olsun ilerdede yemek yedirirken vs çok lazımmış aldık ama pahalı elektrikli olanları gereksiz sadece bence