cansuaydin elifgrl06 18deyim hissediyo musun diyo herkes ama asla hissetmiyorum sanki anormal bi durummuş gibi 😅
Sevdakyr elifgrl06 15 de hareketlerini hissediyordum hafif hafif. şimdi 18 deyiz bildiğin tekme atıyor oğlum maşallah 🥰🥰
Semiha57 elifgrl06 Ben 17. Haftadayım sırt üstü yattığım da karnımın altında sağ tarafta kalp atması gibi ufak birşey hissediyorum arada bir ama Bebeğim mi başka birşey mi bilemiyorum
Andre01 cansuaydin bende 20 ye girdim bende hissetmiyorum uzanınca kalp atışı gibi pıt pıt ediyor karnım o kadar:/
elifgrl06 cansuaydin yok canım gebelerden olan şeyler bazı gebeler erken hissediyo bazıları geç hissediyor 😊
Serrameri 15 haftalıkken hissetmiştim ben ama iki kere ufak tekmeydi şimdi 34+4 olduk o kadar hareketli ki başından belli etmiş kendini aslında 😍
cansuaydin Andre01 canım bence çok normal bu aralar hissetmememiz ya, bi kaç hafta sonra hissedersin bence
Glybskl 16 haftalıktı hissettiğimde şuan 18+4 oğluşum çok daha fazla tepki vermeye başladı maşallah 🧿 Kız bebekler daha geç hareket ediyor diye duydum 🙄
Beyzanurlina elifgrl06 zayıf oldugum için heralde 15+5 de hissettim ama çok küçük atmaları vardı tabi sımdıkıyle bır deyil zıplatıyo yerımızden🤣 20+5 haftalıgız🧿🙏🏻