Sevda_aslan ben de çok fazla erkek hissediyodum ama doktor kesin olarak kız demişti 18. Haftada o söyledikten sonra eüyamda görmeye başladım ve iyiki de kız olcak diyorum şimdi sen de zamanla alışırsım gerçekten önemli olan sağlıklı olması 🤗 emin olmak için özelde güvendiğim bi doktora daha gidebilirsin