bolathtc merhaba arkadaslar 33+4 deyiz bebegimin kilosu 2950 doktorum bebek cok kilolu ve gobekli diyet yapmam gerektiğini söyluyor ama oyle asirida yemiyorum sizin bebislerinizin kilosu ve boyu nedir bu arada bizimkinin boyuda 49 cm
deletedmom9494 bolathtc 32 de gittiğimde 1960 kiloydu şuan bende 33+4 im kilosunu bilmiyorum doğrusu 🙈
Meelek bolathtc Benim ki 32. Haftada 2.200 dü canım. Bir hafta ileride gidiyor dedi. Şimdi doğumda 40.haftayı bulmaz diyor belkide yalnış hesaplama hayırlısı olsun.
Meelek bolathtc Gerçeken benim yediğimle alakası olmadığını öğrendim. Çünkü 39. Haftamdayım iştahım çok kapalı bir şey yiyemiyorum. Yersemde çok çok az günde bir öğün yediğim oluyor. Ama çok şükğr bebeğim iyi
Zhrnc bolathtc ben 40 haftada doğum yaptım 3000 g ve 49 cmdi Yani sizin suanki durumunuzda ben doğum yapmıştım Ki totaldr 9.5 kilo ile girdim doğuma iki ay öncesinde diyete başlamıştım aşırı kilo alma doğumun zor olur demişti doktorum
bolathtc Meelek ya her gittigimde kilolu cikiyor ve haftasi hep önde cok sukur saglikli birseyi yok ama doktorun bebege kilolu demesi benim psikolojimi bozuyor galiba
bolathtc bolathtc valla doktor normal dogumu zorlastirir diye diyor belki ama zamaninda annem kardesimi 5 kilo dogurmus bide boy olarakta hem esimin tarafi hemde bizim taraf boylu zaten
sebnemrah bolathtc Doktorlarda bi kilo takintisi aldi basini gidiyor sekerin falan yoksa bence abartmis eskiler 5kilo cocuk dogururmus her bebek gelisimi bir olmaz ki saglikli olsun insallah bence onemli olan o
bolathtc Zhrnc ama son adet tarihimden de eminim anlamadim ki bebekte seker falan mi var acaba bunu tespit edebiluyor mu doktorlar ben seker yuklemesi yaptrdm fakat bisey cikmadi
Zhrnc bolathtc şeker yükleme yaptırdıysan tamam canım korkma buna rağmen şeker olma olasılığı düşük ama bazı doktorlar 4e yakın kıloları sezaryrne yönlendiriyor bilgin olsun Eğer böyle bit isteğin varsa sıkıntı yapma ama normal doğum istiyorsan sebze ağırlıklı git meyve de çok kilo aldırır sebze en iyisi bu süreçte
Melisesse Benimde 34 . haftada 2960 di dr tombik bebek dedi ama son haftalarda kilo alımı yavaşladığı için endiselendirmedi Dr beni tahmini 4000 doğar o da normal yada sezeryani etkiler sadece endiselenme maşallah de sadece 😊
Humakusu bolathtc canım bolathtc canım bu haftada benim bir arkadaşıma 2500 dediler bebeğinin kilosu için doktoru ona da çok dedi biraz fazla gibi duruyor boyu da genetik olabilir siz uzun boyluysanız ya aslında 5 kilo doğan bebekler de var bakacak olursak bence önemli olan sağlığı iyi olsun sadece normal Doğum yapamazsın kilo alımı devam ederse o kadar. Burdan bir arkadaşa bebeği 2300 34. Haftada diye bayramdan sonra alacağız önden gidiyor demiş doktoru herkes farklı işte
bolathtc Humakusu valla doktorda meyveyi yasakladi 2 hafta sora kontrolum var bakalim ne cikacak kilosu meyve yemeyecegim 2 hafta boyunca
Kereminannesihtc bolathtc Aynı başlığı ben açmayı planlıyordum bebeğime doktor kilolu dedi ve bence de gerçekten kilolu 34. haftam da 3150 gr boyunu hatırlamıyorum haftada 2750 gram boyu 43 tü diyet yapmam gerektiğini söyledi. Dikkat ediyorum ama yine kilo alıyor bebek .Şimdi başka doktora gidiyorum genetik diyor İlk çocuğum 4 kg doğdu 53.30 santim
Ipek34 bolathtc benim de 33 +2 de 2500 cıktı doktor bana da çok dedi ama öyle tehlikeli bisey değil dedi . Ama ben böyle.giderse sezaryen doğurmak istiyorum
Sevvaldal bolathtc 34+1 de 3400 du. Ilk gunden beri de hep onde gidiyor. İki kere şeker yüklemesi yapıldı. Biri sınırda yüksek çıktı. Emdokrine gidip diyete başladım be günde 6 kez parmaktan ölçüm yaptık. Normal sınırlarda çıktı hep. Ama doktorum ikna olmuyor bir türlü. Belki 16 kez ölçsek yüksek çıkacak diyor😖
bolathtc Ikizdeniz cok sukur iyi hamdolsun normal dogum istiyodum bu gidisle zor gibi gozukuyo heralde
bolathtc Nhislie meyveyi cok yiyodum.iste 3 gundur onu azalttim artk baska yaoacak biseyim yok cunku asiri yiyen bi insan degilim
Annesininbitanesi0 Nhislie tam ben diyecektim meyveler de şeker olduğundan çocuğa yarıyor 😊bende çok meyve yiyorum bakalım bugün kontrol var ne kadar olmuş minik kelebeğim 😘
Nihalcakmak58 bolathtc ultrason cogu zaman yaniltici olabilio canim dr um kizimda 3 kilonun ustunde dogar hep kilosu fazla su bu diodu dogdu minnacik bi cimcime 3 70 grm 😁ultroson fotosundada bi tombik gorunuodu inandik bizde 😂
bolathtc Nihalcakmak58 valla bizimkide tonmnik gozukuyor iste anlamadik gitti 😊 masAllah sizin kizada