Tuqcedilr3455 Kızlarrr yardımmm “”” sezeryan olalı 4 gün oldu gazımı çıkartıyorum ama büyük abdestimi yapmadık daha ayrıca gazımı yaptım diyede yemek yedim 🤦🏻♀️Ve şuan tuvalete çıkamıyorum benim gibi olan varmı ne yesem içsem cıkarım yardım edinnnn 🤷🏻♀️
lilamom Tuqcedilr3455 eczaneden lavman alip lavman yapin bence bir kerelik sonrasi daha rahat olur 4 gundur yapmiyorsaniz zorlanirsiniz cunku
Zhrnc Tuqcedilr3455 yemek derken katı hiçbirşey yememen lazım Ben nerdeyse 1 hafta sıvı ile beslendim Ikınman yasak dikişlerin taze çünkü Onun dışında duphalac diye bi şurup var genelde doktorlar onu veriyor tuvalete çıkartmak için Ama dediğim gibi henüz ekmek bile yememn lazım sadece sıvılar çorbalar hoşaflar
uhuddd Zhrnc sııvz beslenerek büyük abdeste cıkamaazsınız ben de sezerya oolldum ggaaaz cıkardıktan sonra katı yemek gerekki büyük abdeste cıkılaın sıvıyla beslenerek cıkılmaz kı
Deda Tuqcedilr3455 Nescafe iç doktorlarda sezeryandan sonra öneriyolar zaten. Bende içmiştim iyi geldi
Zhrnc uhuddd dediğim gibi asla katı gıda tüketmedim hiçte sıkıntı yaşamadım ağrım olmadı kabızlık olmadı büyük abdestide zaten katı halde cıkmadım Detayına kadar anlatmıyım yani Ama 1 hafta bu şekilde olmalı dikişleri zorlayıp ağrı sızı içinde kadındoguma gelen bi ton yeni anne gördüm orda emin ol
uhuddd Tuqcedilr3455 bende sezaryen oldum lavman alın yapın birde siyan kayoso varya onu ılık suda bekletin biraz sonra suyu içip kayısıları yiyin ben öyle cıkmıstım lavaboya
uhuddd Tuqcedilr3455 hayır ama birinin yardımını alın ysptıktan sonra hemen kalkmayın dayanmaya çalısın ki işe yarasın
Zhrnc Tuqcedilr3455 annem genelde şehriye çorbası yaptı bana kuzum inan sabah akşam onu içiyodum zaten ağrıdan pek canın birşey istemez Onun dışında meyve ye muz harıc komposto hoşaf iç Bide dediğim ilacı doktoruna sor o rahatlatıyor ve sıvı halde tuvalete cıkarıyor oda can yakmıyor Duphalac ilacın adı