Merhaba tecrübeli anneler ve anne adayları☺ Gebeliğimin 11. haftasındayım. 1.73 boyundayım, 55kg ile hamile olduğumu öğrendim. Henüz kilo almadım. Zayıf bir yapıya sahip olduğum için tedirginim acaba çatlar mıyım diye. Doktorum BABE isimli çatlak kremini önerdi ve kullanmaya başlamamı söyledi. Sizler hangi kremleri kullanıyorsunuz?