Doğum yaptığım güne kadar bile göbeğim pek belli olmuyordu ve 26 haftaya kadar 0gram almıştım sonra bi 7 kilo aldım o biçim😁 şuan doğum yaptığıma ben bile inanmıyorum bebeğime bakıp bu nasıl çıktı o minik göbekten diyorum seninde ben gibi iç karnın geniştir belki. Hem büyük göbek eziyet gibi bence iç karnı geniş olanın bebeği daha içerde olduğundan bel ağrısıda az olurmuş ilerleyen haftalarda. Doğumuma girenlerden bi tanesi şey demişti, "helal olsun kızım sana biz ne hamileler görüyoruz buraya leğen gibi göbekle gelip 2.5 kilo doğuruyorlar sen olmayan göbeğinle 3 kilo doğurdun" 🤭 göbekle bebek arasında pek bi ilişki yok sağlıklı olsun yeter. Hamileliği ve doğumu Fit bi şekilde formda bitirmek nasip etsin Rabbim🌸