1Tecrubesizannee 30+4uz geceden beri belimden kasıklarıma sanci vuruyor. Bu tarz bel agrisi yasayan var mi bu haftalarda bide aşırı mide bulantısı var😞
MMinee 1Tecrubesizannee canım belden kasığa vuran sancı genelde doğum sancısıdır. Saat tut düzenli gelip gelmediğine bak. Ama korkma yalancı doğum sancılarıda olabilir. Mutlaka doktorunu haberdar et hemen ara🙏
AlperNural 1Tecrubesizannee Bende aynen oyleyim..Mide bulantisi agrilar bendede var..31 haftaligim..Kasigin belimde agri oluyo
Nerminnn 1Tecrubesizannee mide bulantısı dışında soylediklerinizi iki gün önce yasadim doktora gittim evde çok iş yapıyordum güneşe falan cikiyordum dikkat etmediğim için oluyordu şuan iyiyim dinlenin sizde ama yine de bir doktora gidin
1Tecrubesizannee AlperNural benim de öyle oluykr canim uzaninca daha cok oluyor napicaz bilemedim doktoruma yazdim
1Tecrubesizannee Nerminnn doktoruma mesaj attim tabiki her agriya dedigi gibi buna da enfeksiyon dedi.. bende biraz uzandim cok sukur gecti suan iyiyim
Nerminnn 1Tecrubesizannee bende hastaneye gittiğimde enfeksiyon dan suphelendiler ama temiz çıktı 😊 bol bol su iç vallaha çok iyi