Busrhazal20 Bayanlar Adete daha 10 gün olan bir arkadaşımın Beta HCG 5.98 çıkmış Bu ne demek oluyor gebelik görünüyor olabilir mi Lütfen yardımcı olur musunuz?
Adanur Busrhazal20 benimde adetime 15Günden fazla vardı benim kan tahlilimde 9.41 çıktı daha çok yeni yeni artmaya başlamış üç gün sonra tekrar yapalım demişti çok şükür gebeyim inşallah sağlıklı bir şekilde kucağıma alırım yavrumu Rabbim herkese nasip etsin
Rbs111 Busrhazal20 2 gün sonra kan verin aynı saatte . Eğer yükselmişse gebesiniz . 2 kat yükselmesi gerek
Deletedmom090 Busrhazal20 beta kanda faizi 0 normalda ancak gebelik oluşacaksa bu yukselmeye başlar şimdi gebelik ola bilir ama bu faiz yukselmesi gerek Rabbim yukseltsin nasip etsin herkeze
Tazeanne0134 Busrhazal20 5 üzerinde gebelik var demek oluyor ama bu değerin 2 güne 1 artması gerekiyor artış olmazsa eğer zaten gebe değil anlamına gelir