Merhaba herkese kızlar ben şuanda 30+5. Hafta dayım bayram haftası yani ağustos 14de 32.haftam doluyor.doktorum 9 unda gel çalışabilir raporunu yazalım dedi.ama ben olabildiğince geç izne ayrılmak istiyorum ki oğluşumla fazla vakit geçirebileyim.bayramdan sonra gitsem 33. Hafta içinde yani Bi sorun olurmu iznimle alakalı vs. Bilgisi olan varmı lütfen yardımcı olurmusunuz🙏