DenizGS Kizlar biraz once hafif seffaf birazda sarıya çalan sumuksu bir akintiyla uyandim bu nisan mı?
Pnrhmz DenizGS kırmızımsı pembemsi yada kahverengi sümüksü bi yapıdır genelde nişan sizinki pek nişan gibi degil sanki
Leylayunus DenizGS bende kıpkırmızı bi akıntı gördüm psikolojikten Doğuma hazırlyrm kendimi ya kahverengi yada kırmızı oluyo diye duymuştum
Kelebegimmm Bende onun devamında kan geldi.belkide erken olduğu için olmuşdur kan bende🤷🏻♀️32 haftada oldu
Gndgd33 Bende de sarımsı yeşilimsı sümük gibi geldı bıraz fazlaydı illa ki pembe yada kahve ve kan gibi mi olması gerekiyor
Luckyy Esramese peki nişanınız geldikten ne zaman sonra doğum gerçekleşti hemen başladı mı benim de dün nişanım pembemsi sümüksü bı yapı ama suyum gelmedi daha sancimda yok sadece belim ağrıyor
Esramese Luckyy 2hafta sonra sancilarm vardi baya benim kasilmalarm falan dogum belirtim kusma tansiyon dusukluguydu coknkarnm agriyodu ogun gittim 3cm aciklikla doguma alindm 38.5ti