Ben ilk oğlumda normal Doğum yaptım sözde hemen gelir diyorlardı ama alakası yokmuş hastanede çok çok stres yaptım 2gün kaldım ve sütüm gelmedi eve geldiğimde rahatladım akşamında geldi sana en büyük tavsiyem sakın stres yapma gayet sakin ve rahat ol mutluluğu yaşamaya bak birde bunlara ilaveten lohusa şerbeti içmeni tavsiye ederim Doğum yapacağın gün veya öncesinde ciddi anlamda süt yapıyor içindekileri internetten bak derim ☺️