Aleyyynavefa nişan gelmesi için kan olması lazım bildiğim kadarıyla canım. O akıntı da bence ilişkiden kaynaklı olabilir. Biz ilişkiye girmediğimiz halde o haftalarda benim de toplanmam oluyordu, önlem amaçlı doktorum beni nstye sokmuştu çok şükür bir şey çıkmadı ultrasondan bakıldı ve bebeğin pozisyonu ile alakalı o yüzden toplanıyor sorun yok demişti. Ben de hareketlerini kasığımda hissediyordum ara ara yine hissediyorum sanırım bu haftalarda normal. Geçmiş olsun 🙏🏻