Nisa07 Kızlar idrar yolu enfeksiyonu çıktı diocit 375 mg günde 2 kez kullandım şimdi tekrar idrar kültürü verdim ve doktorum bu seferde pyeloseptil 100 mg verdi günde 3 kez benim gibi olan var mı 29+6 haftalık hamileyim bebeklere bişey olur mu acaba ?
Nesliiiiiiiii Nisa07 pyolepstil kullandım canım bitti yarın tekrar tahlil vercem bakalım geçmiş mi die ama bebeğe bi zararı yoktur ya..
Nesliiiiiiiii Nisa07 ama şununda sölim o ilacı içince idrarının rengi değişcek korkma sakın ben gördüm biildiğinn yeşildi rengi ama ilaçtan dolayıymış haberin olsun yani
Simos44 Nisa07 canım idrar yoku enfeksiyonu sonrası hemen mi tekrar yapıldı test. Üstünden en az iki hafta geçmeden yapılan test yanlış sonuç veriyor. Ve kültür testi yapılıp bakteriye özel antibiyotik verilmeyince geçmemiş olma ihtimali oluyor ve tekrar antibiyotik vermek zorunda kalıyorlar. Kültür yaptığından emin olun doktorun.
Rumeysa52 Nisa07 doktoruna güven canım . 22.23 haftalarımda çok kötü idrar yolu enf yakalandım doktorum iki kutu antibiyotik verdi Hemde çok. Büyüktüler biri günde 4 kez di anca 3 içebiliyordum biri günde 2 . Bunları bikere içip bırakma dedi bitir dedi hepsini midem bulana bulana bitirdim çok şükür atlattım bel ağrım bile yok oldu
Eminebdk Ya cidden sinirlerim iyice bozulmaya başladı benim doktorum neden bu kadar ilgisizdi acaba kimde idrar enfeksiyonu varsa hep ilaç vermiş doktorları benimki ise hep geçiştirdi
Nesliiiiiiiii Eminebdk canım değerlerin düşükmüydü belki ilaçlık görmemiştir bende çok sayıda epitel hücre ve bakteri görüldü yazıyordu o yüzden bu ilacı yazmıştı öncesindede sağlık ocağı tek kullanımlık saşe vermişti
Simos44 Eminebdk kültür testi yapmadıysa geçiştirmesini kabul etmeyin başka doktora gidin. Ama kültür yapılıp belli bir üremeden altına ilaç vermiyorlar. 100.000 koloni vs sanırım üzeri antibiyotikle tedavi ediliyor belki onu yapıp gerek görmemiştir
Nisa07 Simos44 yok canım diocit kullandım bitti 15 gün sonra tekrar yaptırdım yine enfeksiyon çıktı bnde bebeğe zarar verir diyo korkuyorum
Eminebdk Simos44 kültür testi yapmadı 😔 neyse 40 haftalık olduk artık Şiddetli ağrılarım oldu belki de sebebi idrar yolu enfeksiyonu onuda geçtim kanda bile enfeksiyon çıkmıştı
Simos44 Eminebdk çok üzüldüm çok geçmiş olsun. Allahtan ciddi şeylere sebep olmamış. Zaten sonuna geldiniz. Allah hayırlısıyla kurtarsın.
Nisa07 Rumeysa52 ya canım enfeksiyon etken Doğuma neden oluyormuş ama bu ilaçlarda bebeğe etki eder mi acaba doktor etmez diyor ama antibiyotık sonuçta
Minedemir15 Nisa07 cnm dikkat et enfeksiyon kötü bebeğe de zarar veriyo ilaçlarını al Allahın izniyle bişi kalmaz acil şifalar
Eminebdk Simos44 çok sağolun benimde canımı sıkan bu ya birşey olsaydı umursamamazlığı yüzünden bende diyorum hamilelikte ilaç kullanmak yasak ondan vermiyor diye diye kendimi avutmuşum 😔 neyse sizde sağ Salim kucağınıza alırsınız inşallah
Simos44 Nisa07 korkma korkma tedavini oluyorsan bir şey olmaz. Bende bir hafta kullandım sonra mantar çıktı şimdi ona kullanıyorum c grubu krem falan. Keşke elde olsa da hiç birini kullanmadan sağlıklı gebelik geçirsek ama hepsi geçer inşallah