Tubanasli Merhaba Hamiş arkadaşlarım 🥰 Biz 4+2 günlük iken kesemi gördük😇 Sıra kalp atışını duymada 😊 İnşallah sağlıcakla bebişlerimize kavuşuruz 🙏🏻 Kasık ağrısı, baş dönmesi, baş ağrısı , bolca uyku hali yaşıyorum. Sizlerin nasıl gidiyor hamileliği? 🤗
Tubanasli Gizeminik Teşekkür ederim canım benim. Darısı isteyen tüm anne adaylarının başına inşallah 🤗 Görmemiştim