28 haftalığım. Normalde bebeğimi sol tarafımda hissederdim sıklıkla sağdada hissediyordum. Ama iki gündür ne sağda ne solda hissetmiyorum. Alt karnımda hissediyorum vajinaya baskı yapıyor sanki. O da kıpırtı şeklinde değişik bir his tam tarif edemiyorum. Endişelenmeli miyim sizce 😟