kızlar hiç anlamıyorum. benim bebeğiminde kilosu çok. 36 haftalıkken 3 buçuktu şimdi 37 çarşamba gidicem öğrenicem 4 kiloyu bulucakta ben normal doğum yapamicam diye ödüm kopuyo şekerim falanda normal çıktı sorunumda yok doktorumda sorun var demedi ama ben çok kafama takıyorum. nedir bu biraz az olsa bakamıyomuyum çok olsa çok mu şişko nedir derdimiz bizim anlamadım.