Arkadaşlar mutlaka düşünen ve uygulayan vardır aranızda ama ben yine de güzel bişeyler paylaşmak istedim hep soru hep cevap hep sorun problem de olmasın dimi hayatımızda😊
Ben bebeğim için günlük tutmaya başladım onu ilk öğrendiğimdeki hislerim en yakınlarımızla paylaştığımızda onların tepkileri doktor kontrolleri kalp atışı onun için planladıklarımız vs. An be an yazıyorum insan yaşadıklarını unutabiliyor ama yazılar ölümsüz...bence denemeyenler denemeye başlayabilir😍♥🙈🙃