MerveErdalKam Merhaba kızlar Erkek bebek bekliyoruz eşimle çok önceden karar vermiştik bi isme GECE 😃 bAzilarınız öyle isim mi olur dediğinizi suyuyorum ama biz sevdik 🤰🏼 GECE nin yanina yakışıcak bi isim daha arıyoruz sizce ne olabilir👶🏻
MerveErdalKam Alyabebek ahahah valla herkes öyle diyor. İsim kistem var aslında ama belki değişik fikirler gelir diye umutlıyım 😃