Aylingizem Arkadaşlar merhaba afedersiniz lavaboya günlerdir çıkamıyorum bu hep böyle devam ediyor yeşil çay içsem iyi geliyordu gebelikten önce ama zararı olur mu biliyor musunuz .? Doktoruma sormadan önce size sormak istedim içeniniz var mu acaba ?
meva_ Aylingizem canım ıhlamur da dahil bitki çayları yasak hatta normal çay bile günde 3 bardak kadar iç demişti doktorum bana
Esesen Aylingizem yeşil çay içme sakın. Pekmez ye akşam bir kaşık bağırsakları çalıştırıyor hem de kan yapar
Alessia Aylingizem magnezyum kullanıyorum zaten kramplar ıcın bırebır ustune rahat tuvalete cıkma etkısıde var bılgınız olsun
Zeynepzeze Aylingizem Canım öncelikle en sağlıklısı eczaneden probiyotik alabilirsin. Yada marketten probiyotik yoğurt. Yada kefir tüketebilirsin. Kuru kayısı, incir de fayda edebilir
Melike35 Aylingizem lavanta rezene nane içebilirsin benimde çok mide sorunun oluyor bunlara iZin var mide rahatlayınca WC süper oluyor tabi 🤪 gaz çıkarmana yardımcı
NuriSs @Aylingizem Dulcolax ben kullanıyorum doktorum önerdi on günde bi cıkıyorum normal de bunu içince cok rahatlatıyor sende doktoruna sor sorun yaratmassa al eczaneden ilaç değil dedi doktorum ondan rahat kullandım
Alarasel Aylingizem canm hiçbir türlü bitki çayı içmemelisin. Siyah çay norml oda iki üç bardk en fazla günde