Ikimelekannesiolcam 33 uncu haftaya griyorm bugun ayaga kalktgimda vajina kisminda diim sddetli agridan dikelemedim adim atamadm iki buklum kaldim biraz uzun surdu yvasca gecti ama esofman bile gymek icin ayagmi kaldramyodum acaba diorum bebek dondu yada donuyorda baski mi oldu dondugunu bilenler varmi canm aranzda
Ascvk Ikimelekannesiolcam 29 haftalık oldum bende öyleyim canım ya çok tedirgin oldum kasığımda baya baskı var iki gündür böyle zonklama sızı giriyor ayağa kalktığımda
minikkurabiyem2019 Ikimelekannesiolcam dondugu diyince ilk defa böyle birşey duydum yazacaktım . Simdi anladım döndügünü demişssin ☺️ Bende 30 haftalıgım dr um bası asagıda dedi popo sag gobegimin ayaklarıda sol gobegim tarafında dedi . Ve ben göbegimin üstünde atısları catı kısmımdada baskı hissediyorum dönmüştür belkide seninkide
Efsoo Ikimelekannesiolcam ben hiss etdim canim32de dondu kabuegalarim agriyordu.hemde tekmeleri midemdeydi😁
Ayazfatos Ikimelekannesiolcam 38.haftadayim 4 gun sonra doguma gircem o agri halen benimle bebek buyudukce baski yaptikca o agri dahada cogaliyor malesef uzun sure yerde otrdgumda cok yurudgumde iste yon degisyrirken fln cok yoruldgumda felaket bi agri magnezyum verdi dktrum ama yinede banamisin demedi nerdeyse 7. ayimdan beridir cekiyorum o agriyi 😑
Tugce1634 Ben döndüğünü hissettim,kontrole gidince de bir önceki duruşuyla kıyaslayınca,haklı çıktım.böyle karnımda deprem gibi büyük bir hareket,sallanma olmuştu resmen
minikkurabiyem2019 Tugce1634 bende 28 haftalıktan sonra bir anda titresim gibi segerme gibi oldu karnımda sizdede oldumu
meva_ Ikimelekannesiolcam canım ben anlamıştım ama herkes anlamıyor sanırım nasıl bişey oluyor dersende böyle göbeğin iniyor çıkıyor dalgalanıyor bebek içerde kayıyormuş gibi değişik biraz 🙂
Tugce1634 minikkurabiyem2019 28+5 tim evet titreme gibi olup baya büyük bir sallanma oldu karnımda.sonra zaten hıçkırdığını hissettiğim bir gün de aşağıda oluyordu pıt pıt.demek ki dönmüş,doğru hissetmişim demiştim.
AygyulSina Ikimelekannesiolcam dondugunu anca su sekilde anlarsin oda hickiriklari kasikta ise onun disinda anlasilmaz
minikkurabiyem2019 Tugce1634 benvede dönmüş olabilir bende döndügü halde ara ara titriyo gibi oluyo normal demekki cok sukur kontrolumuz güzel gecti bi sorun olsa derdi
Nurayuygn Tugce1634 o karnının tam altındaki damar atması gibi olan şey hickiriksa benimkide dönmüştür 38+2 bende
Tugce1634 minikkurabiyem2019 normaldir canım,arada oluyor titrer gibi.benim de sertleşme oluyor artık,kendini baya topluyor bebeğim.içim rahatlasın diye doktora gidicem bakalım.alttan bakmadan da açılma olup olmadığı,rahimağzı uzunluğu ne kadar vs.yine de anlaşılabilir mi,fikrin var mı canım
minikkurabiyem2019 Tugce1634 o toplanma bu 2 haftadır olmuyor gibi bende suan 30 haftalıgım 28 den öncesinde acayıp oluyordum sol gobegimin ortasına sertlesiyor toplanıyor rahatsız oluyordum dr soyledim bi sıkıntı görmedi bas asagıda artık dedi cok sık sık olmadıgı muhtetce bi soru olöaz sanırım yine gittiginde sor ama
Tugce1634 minikkurabiyem2019 bunu mutlaka sorucam ve nst ye gerek varsa onu da istiycem.bu konuda rahatlamak istiyorum artık.31 e doğru oldu,32 haftalık olucam.eskisinden biraz daha az ama yine oluyor baya.umarım normaldir,yolundadır herşey.yan yattıkça da oluyor,o normaldir de.İnşallah 38-39 ları deviririz hepimiz.
Sirincili Haftadayım dönmesini bekliyorum bende ama tekmeleri falan aynı yerde dönmedi henüz bence. Karnım sarsılıyor mu , evet. Söylenilenlerin birçoğu oluyor ama dönmedi hareketler hala aynı noktada. 36ya kadar döner dedi doktor inşallah dua ediyorum 😥
Tugce1634 Nurayuygn inşallah canım.hıçkırık olduğunu biraz uzun sürmesinden ve pıt pıt böyle ritmik olarak atmasından anlıyorum.