Adanur Bu haftada ne gibi şikayetleriniz oluyor kızlar birbzrmze destek olalım en azından fikir olsun bazen en ufak bi agrı bile ürkütüyo çünkü 😟
Simos44 Adanur Ben de bugün 13 ü doldurdum. Halsizlik hafifledi bulantı hafifledi. Ama bazen tansiyonum düşüyor. Gözüm kararıyor. Hafif karın ağrısı oluyor geceleri o kadar. Daha ne olsun 😂
Adanur Sevatsibel Mlkdznl Simos44 bendede şuan aynı kasığımda ağrılar hissediyorum ara ara mide bulantım tam geçmiş değil ama gecen haftalara nazaran biraz sanki hafifliyor inşallah
Mlkdznl Tam 13 haftalığım mide bulantım bayağı kesildi çok şükür eskisi kadar yok şuanlık iyi gidiyor
Simos44 Mlkdznl kızlar kendimize maşallah diyelim 😂 ben buraya ne zaman bulantım epey geçti desem ertesi gün yerle bir oluyorum 😂
Bebegimm_20 Benimde bulantımda hafifleme var kasıklarımda ara ara sancı oluyor ve göz kararması bazen
Bebegimm_20 Sizler cinsiyet öğrendiniz mi kızlar benim yarın kontrolüm var cok merak içindeyim acaba öğrenebilirmiyim diye