Birdaha asla önünden bile geçmeyeceğim hastane esenler medipol hasta ilgi alaka sıfır 😡Nur Cansu Yılmaz'a gitmiştim bende Yok böyle suratsız ilgisiz doktor yaa 😡 Sigorta hastanesinde bile öyle suratsız doktor görmezsin, ilk kez gitmişim özel hastane ücret veriyorsun kadın konuşurken suratına bile bakmıyor ezber yapmış bilgisayar ekranına bakıp sana anlatıyor bi elide tuşlarda o testi yaptır bu testi yaptır gönderdim muhasebeye sonra gelirsin bana. Eee benim sorucaklarım var Doğum fiyatı, mesai dışında gelirsem Doğuma bilgi alabilirmiyim burdan çık 3 yan odada bilmem kim hanım var o sana herşeyi detaylı anlatacak 😡😡😡 ilk muayenemiz bu hanfendiyle jet hızında tanışma ve muayeneyle odadan 10 dk çıkarıldık 👿 Birdaha aslaaaa kimseyede tavsiye etmiyorum. Bide hastane gece ve c.tesi pazar gidersen Doğuma doktorun yoksa oradaki herhangibir başka doktor ilgileniyor doğumunu yaptırıyor.kim çıkarsa bahtına hesabı buda çok açma geldi bana. Sen git aylarca alış sev doktorunu Doğuma başka doktor girsin. bu nasıl bişey ya 🙄😜😡 aslaaaa bidaha ✋🏼