Serapsan Arkadaşlar klomenden sonra kasık agrısı baya hissediyorum yumurtlama dönemimdeyim yarın doktor bakıcak süreç nasıl olucak ben heyecanlanıyorum klomenle hamiş kalan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim 😤
Deletedmom2224 Serapsan klomenle iki kere gebe kaldım çok başarılı bir yöntem inşallah sizde de ise yarar ❣ evet kasik ağrısı çok fazla oluyor buda demektir ki yumurtalarınız tedaviye cevap veriyor hayırlısıyla en yakın zamanda rabbim size de nasip etsin inşallah 🤲🏻
Gncys Serapsan bende klomenle hamile kaldım çok ağrım kraplarım oluyordu sanki bıçak saplıyor gibiydi çok şükür mutlu haberi aldık sonucunda 🙏🏻 Darısı isteyen herkese inşallah 🥰
Kbrazcan Serapsan aşırı derecede ağrım olmuştu sağ sol hemde yürüyemicek kadar sonrası güzel çok şükür sağ sol da çatlıyormuş meğerse benimkiler ikizmiş darısı başına ☺️
lleyla4545 Bende klomenle hamile kaldım şuan 12 haftaligim. Kasıklarda ağrı oluyor canım inşallah güzel haberler alırsın hayırlısı ile🤲🏻🙏🏻
07052019 Ben de klomenle hamile kaldım bıçak batması gibi ağrılar ve anlık şiddetli kramplar oluyordu..