Olmaz olur mu doğurudm hala daha sık sık idrara çıkma sorunum var vucudumda suya o kadar ihtiyaç yok yani artık ama kabızlık şükür geçti onun için tavsiyelerim var
Gün kurusu kaynatıp içmek tüketmek
Sabah erken aç karna ılık süt içmek bir kaç gün kurusu yemek
Zeytinyağına bi kaç damla limon sıkıp içmek
Bolca siyah eriklerden bulabilirsen tüket işe yarıyor bunlar birde salatalık ve bol bol su em iyi çözümler