BilgecyLn İyi geceler. Yarın adet günüm normalde düzenli olurum sabah test yapsam gebelik varsa çıkar mı yoksa bekleyeyim mi?
Denizkasalll BilgecyLn varsa kesin çıkar zaten eğer gebelik varsa adetin bir gün dahi geçse çıkıyor hemen
ikiKizAnnesi_ BilgecyLn bence yarın yapma canım öbürgün yap yinede senin bildiğin bu hamileliğimde 03.03.2019 adet olmam yazımdı olmadım 04.03.2019 sabah test yaptım hamile olduğumu gösterdi ,hayırlısı rabbim gönlüne göre versin inşaAllah vardır🙏💝
baltacirahsan BilgecyLn inşallah inşallah hamişsindir🙏Bende adet günü 3-4 gün gecikince yapacağım normalde düzenli olurum ama hayal kırıklığı yaşamak istemiyorum 🙏
BetulAskan Hamilelik varsa belki ikinci çizgi silik de olsa görünebilir, insan çok sabırsız oluyor bekleyemiyor. Bi deneyin isterseniz ☺️
Seda666666 Hamilelik varsa çıkar bende akşam yapmıştım çikmişti açik renkte. Tekrar bide sabah yaptim koyu çikti. Rabbim gönlüne göre versin inşallah vardır.
Deletedmom090 BilgecyLn uzulme benimde 3 gunum var adete ama icime dogdu bugun yada yarin adet olucam bendede bişi yok