Genetık testı bnde yaptırdım kürtaj ve dusuk oldu bnm esımden kan aldılar genetıkte bır sıkıntı cıkmadı ama kan pıhtılaşmasını öne sürdüler oda sınırda dedı doktorun cogu onmsz dedıler ama Bn vazgeçmedım canlı kürtajdan snra cok korktm aynı acıyı tekrar yasamak ıstemdım ve arastrdım smdı bnde hap kullanıyrm ama dgumdan snra ıgneye baslayacz dedı doktor kan pıhtılasması ıcın Hematoloji bölümü kan sulandırıcı onerdı kadın doğumculara kalsaydı blkı kullanma dycklerdı dgr doktorum her ıhtımalı karşı kullan dedı ıyılık de dınledım ve bgn sekızıncı ayımın son gunundeyım bebegım gayet sağlıklı rabbıme şükürler olsn allah o canlı kurtajı dusmanıma bıle yasatmasın