Kizlar simdi boyle bir posta cevap yazdim.bende de var sol qaburgamda batma.ama 12 haftadan beridir var.simdi 29 haftaligiz.yani 12 haftada bebek oyle buyuk olmuyorki baski yapsin.12haftadan bu yana hala agriyor.batiyor nefes kesiyor.ne tarafa uzansanda gecmiyor.uzandiginda daha cok batiyor