Suna_Aysal Kizlar biraz uzun yürüyüs yapinca karnim sertlesiyor patlicakmis gibi veya yemek yedikten sonra su ictikten sonrada ayni, sizde böyle olan varmi ? Normalmi acaba?
annevebebek17 Suna_Aysal canim bende 22 haftalık hamileyim yurudugumde yemek yedigimde karnım sertleşiyor normal bunlar 😊
PnrGg Suna_Aysal benimde öyle canım hatta bende bazen korkuyorum karnım gergin olunca. Ama normal diyorlar
gulsahhzry Suna_Aysal ben de de oluyordu, bol su içmemi söyledi doktor. Bi de magnezyum iyi geliyor. Doktorunuza sorup kullanabilirsiniz. Ben yürüyemiyodum kaskatı kalıyodu karnım. Geçti çok şükür 🙏🏼
gulsahhzry Suna_Aysal bebeğine bi şey olmuyodur merak etme 🙏🏼❤️ Ben de çok korkmuştum ama yalancı rahim kasılmaları dedi doktor. Tabi erken doğum riskim olup olmadığına da baktı. Bakılmadıysa git bence doktorun bi baksın için rahatlasın. Magnezyum çok iyi geldi bana
Kerem_alyadua Suna_Aysal 30 haftalık hamileyim aynı oluyor bendede özellikle yürürken doktra söyledim magnezyum verdi iyi geldi
Kerem_alyadua Suna_Aysal 30 haftalık hamileyim aynı oluyor bendede özellikle yürürken doktra söyledim magnezyum verdi iyi geldi
Suna_Aysal gulsahhzry yok öyle birsey söylemedi doktorum cok sükür . Birdahaki randevum 3 hafta sonra