Selam kızlar😍
9 ayımı burada Doğum hikayeleri okuyarak geçirdim sıra bana geldi
öncelikle planlı ve ovülasyon takibi ile hamile kaldım hamile olduğumu adetimden 1 hafta önce öğrendim beta 15 çıkmıştı doktor kimyasal olabilir dedi ama ben emindim😍
aslında kolay bir hamilelik süreci geçirdim son ay hariç bebeğim sağ böbreğime baskı yaptığından böbrek ağrısı çektim böbreğim şişti. Kendimi hep normal Doğuma hazırladım düşünce olarak ama 37. Haftada kan tahlili yapıldığında tsh ldh yüksek çıktı doktorumuz Doğumu başlatalım riskli görünüyor dedi. Ama sancı açılma vs hiçbir belirti yoktu. Doktorumdan 1 hafta daha müsade istedim kendi sancım vs gelir diye ama maalesef gelmedi 39+1 de sezaryan oldum. Doğuma çok pozitif girdim gülerek herkes ağlıyordu 🙈 neyse ameliyathaneye girdik anestezi doktoru belimden cenin pozisyonunu aldırdı sakın kendinizi kasmayın asla ama asla acımıyor damar yolu çok canımı yakmıştı🙈
neyse o anda bacaklarım karıncalaştı beni yatırdılar 5 dk sonra oğlum ağlamaya başladı🤲 Bu arada ben sadece bebeğimi alırken bi ittirme hissettim onun dışında bişey hissetmedim. Sondayı da uyuşturduktan sonra taktıklar. Bebeğimi yanağıma koydular bi yirmi dk sonra ben çıktım biraz midem bulandı hemen bi ilaç verdiler geçti sohbet muhabbet üzerine müzik açtılar o şekilde ameliyatım bitti.
odaya geldik 6 saat sonra ilk kalkış direk karşıya bakın asla zor değil yürüdüm tabikide bi Ağrı var ama Ağrı kesici veriyorlar oda geçiyor hemen. Ben evden kayısı ve üzüm hoşafı yapıp götürmüştüm onu içtim gazım çıktı hemen. Ama zorlandığım tek nokta büyük tuvaletime çıkmak oldu bunun sebebide ıkınamamak dikiş yeri acıyor çünkü. 2. Gün fitil attılar o şekilde hallettim rahatladım.Hastaneden çıktım ve yanımda kimse kalmadı şartlar öyle gerektirdi bebeğime tek başıma baktım hemen ayaklandım hiç yatmadım şuanda hiç Doğum yapmış gibi hissetmiyorum kendimi 11 gün oldu. Hatta bebeğim 4 günlükken kimliğini bile çıkarmaya gittim. Pozitif olun İnan’ın başarabilirsiniz kendi gücünüze inanın❤️ Herkese hayırlı doğumlar diliyorum.. sorunuz var ise cevaplayabilirim🙏