Prensimvarrr Gün geçtikçe heyecan basıyor artık beni , ağrılar zorlukları falan unutuyorum bal oğluma kavusucam diye.❤Hazırlarınız ne alemde kıyafetleri yıkayan varmı ben daha deterjan konusunda kararsizim bide erken mi acaba yıkamak için 29+4 😏
FSCMK Prensimvarrr ben 31+4 haftalığım bayramdan sonra yıkıyacam kıyafetini hazırlıklar malesef biz bitiyoruz onlar bitmiyor bebek arabası beşiği puseti süsler magnetler kaldı onun dışında tamam
PnrGg Prensimvarrr 28+4 olduk bacak arası ve genital bölge ağrısı dışında bi sıkıntımız yok he bi de bebeğin kafası çok aşağıda doğum kanalına yakın dedi doktor inşallah erken doğum falan olmaz😕 hazırlık hiçbişey yapmadım. Bayramdan sonra herşeyini alıp yıkayıp hazırlıycam hastane çantamızı falan. Sizin hangi pozisyonda bebiiş
Reparista Prensimvarrr merhaba 😊 Bizde 29+5iz kıyafetler tam anlamıyla tamamlanmadı ufak tefek eksikler kaldı bende hepsi tamamlanınca yakımak istiyorum çünkü onları başka çamaşırlarla yıkayamam 😍 Hafif sırt ağrıları oluyor onun dışında şikayetim yok pek 🌸
Gncys Prensimvarrr 31+5 haftalığız bebek arabası küveti kıyafetleri havlusu nevresimi beşiği dolabı herşey tamam bugünde hepsini yıkamıştım kurudu ütüleyip dolabına kaldırdım herşey tamam çok şükür 🙏🏻 Sağlıklı sıhhatli kucağımıza da alırız inşallah 🥰♥️🧿
Prensimvarrr FSCMK Aynen gözümde büyüyor benimde ev temizliği falan da yapılacak daha ağırlaşınca da zor oluyor
FSCMK Prensimvarrr onlarıda bayramdan sonra dip köşe kendim temizliycem açıkcası temizliği pek takmıyırum kafaya 3 güde bitiririm
Prensimvarrr PnrGg sağlıkla gelsin inşallah bi sorun olmaz zamanın da gelir ,yeni gittik kontrole herhangi sorun görülmedi planlı sezeryan istediğim için 38 de alıcak doktorumuz 😎
Yazgii PnrGg aynı durum bende benmde erkn risk var bnde bayramdan snra başlıcam annemi beklyrm köyden dnünce inş
Umze Eksikler hiç bitmiyor ki. Tam bitti diyorum yenisi çıkıyor. O yüzden çok ayrıntıya girmek iyi değil zannımca 🙈 biz de 28+4 üz hele Bi 32 olalım kıyafetleri o zaman yıkamayı düşünüyorum. Bir de daha temizlik var 😣
Prensimvarrr Umze bitmez tabi ilk bebek olunca ayrı bi telaşlı heyecanlı oluyor insan herşeyin en iyisi olsun falan 😊
FSCMK Prensimvarrr ne varki kız oturma odasıyla salon tuvalet banyo bir günde temizlerim mutfakta birgün yatak odasında bir ayrı güne işte bu kadar ben Doğuma yakın temizliycem kirlenmesin
PnrGg Prensimvarrr yaa nasıl cesaret ettin sezaryene😊 ben sezaryenden korkuyorum inşallah normal doğururum
Prensimvarrr Reparista sırt ağrısı var da bacak ağrısı kasılması falan hayattan soğutuyor beni ama yine de sabır diyorum sonu güzel olucak 😊 en çok beklediğim şey kıyafetlerini yıkamak sabırsızlanıyorum onun için 😊
Reparista Prensimvarrr evet çok şükür ama ne kadar zorlu geçse de nasıl olsa geçici diye bakıyorum ben
Semadefne Benek hareketlerinde azalma oldu mu siz de de yoksa arttı mı? Bizimki makat duruslu şu an ters duruyor
Anne6161amine 30+0 haftalıgız biberon tarzı şeyleri kıyafetleri battaniye yorgan bebek çantası banyo küvet takımı şampuan pişik kremleri ıslak mendil ve bezlerini aldım ama yıkama hazırlama işlemi 34 haftadan snra temizlikte 36 dan snra inşallah
PnrGg Prensimvarrr yapma kızz normal doğurma şansın varsa eğer normal doğur ya sezaryenı çok zor geçiren arkadaşlarım var onlar korkuttu beni😂