Fatmasolun 37+5 olduk. Doğumuma sayılı günler kaldı. Hiç yapamicakmışım gibi hissediyorum 😞 Aynı zamanda bir an önce yanımda olsun istiyorum ❣️
Btl_zngn Fatmasolun yaparsın güven kendine doğum normal bi olay yanında olucağını düşün buna odaklan 👍🏻
Buharaa Fatmasolun bende öyleyim 37+5 haftalığım. Korku değilde heyecan stres cok karışık duygular icindeyim. Ama fazla düşünmekte iyi değil insani daha cok geriyor. Hep dua ediyorum rabbim hakkimda hayırlı olani nasip etsin diye sende bol bol dua et
deletedmom832 Fatmasolun korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz korkulacak bişey olsaydı millet 5-6 tane doğurmazdı arkadaşımda çok korkuyordu sezeryan olucaktı ama ctesi gecesi birden suyu geldi açıklığıda olunca normal doğurdu sabah çıktı hastaneden😌rabbim kolay doğumlar nasip etsin bi nefeste kurtarsın ♥️
LinaPrenses Fatmasolun hic sanci cekmemis gibi oluyon korkma Rabbim yardm edyo 2.dgurdm korkumdan streslere grmistim bunlmdydm 20 gun oldu melgim geleli sanki bn sanci ckmmisim gibi anliycn geciyo gidyo yasnmmis gibi bolca dua et gersi koly
BetulAskan Herkes yapıyorsa sen ne diye yapamayasın ki, korkuyor olman gayet normal. Ama hiç korkulacak gibi degil, güzel düşün güzel geçsin kendini düşünerek yorma
Fatmasolun deletedmom832 haklısınız ama alıkoyamıyorum kendimi güzel dileklerin için teşekkür ederim ❣️🙏🏻
Mfzd Fatmasolun bizde 37+5 olduk yeri daraldığı için alt tarafa baskı yapıyor sızı şeklinde hissediyorum genel de geceleri bir iki gündür fakat hiç korkmayin doğum cok doğal bir olay onun gücünu Mevla bizlere vermis pozitif olumlu düşünün saglikla sihhatle mutlulukla bebeklerimizi kucagimiza almayi nasip etsin Mevla 🌸❤😊
Fatmasolun Mfzd burası terapi gibiii 🌸 insanın az da olsa içi rahatlıyor inşallah sağ salim alırız evlatlarımızı kucağımıza 🥰👼🏻
SelinAydogan 35 haftalık oldum bende stresliyim. Ama hala çalışıyorum işimi bırakırsam sanki evde daralacakmışım sürekli Doğumu düşünüp kendimi daha çok strese sokacakmışım gibi hissediyorum. Kafanı dağıtmanın en güzel yolu başka bişeylerle uğraşmak bol bol dua et gönlünü ferah tutmaya çalış. Allah herkesin yardımcısı olsun 🤗