Ozderr Mutire inşallah balımmm inşallah🙏🏻 Ay ne güzel heyecan sarmıştır şimdi seni de 😍 Aldıkça mutlu olacaksın 💜 evet az al kuzum yenidoğan bebiş elbiselerini iki üç tulum iki üç zıbın al kollu kolsuz olacak şekilde fazla alma yetiştiremezsende 3/6 aylık olanlardan giydirirsin bak bizim kırkımız çıkmadan yenidogan bebiş kıyafetlerine elveda dedik ☺️ Öyle hızlı büyüyorlar ki hergün bu benim çocuğum mu diyosun 🥰 elbise konusunda ne kadar az alırsan o kadar iyi sonra anne kız çıkar büyüdükçe yeni ciciler alırsınız😚
Mutire Ozderr yaaa 😍😍🤗🤗🤗 tamda dediğin gibi kuzum aldıkça heyecanım artıyor sanki kızıma biraz daha yaklaşıyorum her seferinde 🙏 dediğin gibi az aliyim o zaman Maşallah ya Allah'ım bize de nasip etsin büyüdüğünü görmeyi kuzum 💕 Allah'ım yavrucuğunu da sana bağışlasın inşallah güzel yürekli anne 😘
1Fatmaaa_ss Bende latex korse alacaktim Hatta instada ozlem ada şahinin tavsiye ettigi latex korse vardi onu alacaktim ama gecnler de burda bi bayan medicalden aldigini ve baya inceldigini sezeryan doğum dan 2 gun sonra taktiğini soylemisti bende oyle yapmayı düşünüyorum
Fasulyem22 Alarasel birde doğumdan önce almak istiyorum ben doğumdan sonra kargo ile uğraşmak istemiyorum bedenimi nasıl tutturucam ki 😊
Ozderr Mutire sen ne güzel bi anne olacaksın bu iyi kalbinle💕 inşallah su güzel dileklerin yolu sana da çıksın sende sağlıcakla al kucagına bu bekleyişlerin tez vakitte son bulsun kuzucum ☺️😘🙏🏻
Fasulyem22 Alarasel birde araştırdım yanlış korse vücut yapısını bozuyormuş hava alması gerekiyormus çok sıkı olursa yani dar alırsak dolaşımı bozuyormuş bir sürü şey 😄
Giziyaslan Busu48 emzirirken falan rahat oluyor mu askılı olan? Sırt ağrıları için iyi oluyor diye duymuştum çok kararsız kaldım bende askılı mı askısız mı
Busu48 Giziyaslan İlk 2 3 gün bastın yutmuş gibiydim .. Emzirmek çok zordu ama takmaya devam ettikçe aşırı bi şekilde rahatlık geldi pratik oldu üstümde olduğunu bile unuttum çoğu zaman 💆 Ve cidden çok memnun kaldım ben
Mutire Ozderr ay gerçekten insana huzur veriyorsun , seninle konuşunca kendimi çok iyi hissediyorum Allah razı olsun kuzum ya gerçekten senin kalbin çok güzel , canımın içi Allah herkese senin gibi dost nasip etsin 🤲🏻