Fyz2014 8+5 olduk çok tedirginim kötü düşünmek istemiyorum ama ya bi şey olduysa korkusu hep var 11. Haftada gidicem kontrole ama günler geçmiyor😕
Busraoksz Fyz2014 ben o haftalarda alıskanlık olarak her lavaboya gttgjmde kan gormeyı beklerdım korkardım yanı adet olacakmısım gbı his olurdu ıcımde. Sonradan anladım kı kasmaya hıc gerek ypk Allahın ıznıyle bebekler sagsalım buyuyor ıcımızde bos yere evham yapıyoruz. Kanama olursa hemen gıdın yada acıl kendınızde hıssettgınız degıısık bır sancı. Onun harıcı hamılelıgınızın keyfını cıkarın 🎀
Fyz2014 Busraoksz çok fazla belirti de yaşamıyorum bulantı falan sıkıntım da yok aslında çok şükür ama keşke hareketlerini hissetsem iyi olduğunu bilirdim böyle hep bi korku
_kbranr_33 Busraoksz aynı hıs hayla bende var allahım saglıkl sıhatlı kucagımıza almayı nasıp etsın insalalh 5+4 günlügüm bu arada
Busraoksz Fyz2014 ama daha cok erken annesı , hareketlerini keske basından berı hıssedebılsek ama daha 8 deysenız en az bı 12 hafta var. Yavas yavas buyuyecek , ıcınızı ferah tutun . Bulantılar olmdan guzel gunlerın tadını cıkarın 😊