Rabiayyyy o haftalarda bende de olmuştu sağ kalçama saplandı ağrı bıçak gibiydi ayaktaydım bi de yürüyemedim dedim bu ne böyle neyse yürüdüm yarım saat yamularak geçti sonra daha yaşamadım öyle bişey çok şükür ama son aylarda oluyormuş öyle ağrılar alışmak lazım her an tekrar olabilir kısa süreli