Premsesimvaar Kızlar çok kasılmam var son Bi saattir bebeğim de çok hareketli aşağıya vurup duruyor vajinadam da kasintı var ama bir belirti yok Nişan n gibi 38 haftalığım buarada benim gibi olup yol gözleyen var mı? 😊
sumeyye06 Premsesimvaar 38+5 olduk kasilmam 37de baslamasina ragmen nstde sanci ciimiyor bekliyoruzzz😍
MinikPrensesAnnesi Premsesimvaar 36haftalığız kasılma değilde sızlama hissediyorum akşamdan beri vajinamda neden oluyor bende çözemedim🤷♀️
MinikPrensesAnnesi Premsesimvaar bi doktora mı gitsen🤷♀️ belki sancıdır belki sen hissetmezsin nst de çıkar haftan ileri çünkü