Merhaba arkadaşlar önceki postları araştırdım fakat ya tarihi eski ya da eksik bilgiler vardı o yüzden tekrar sorma gereği duydum. Suanlik devlete gidiyorum fakat doğumu özelde yapmayı düşünüyorum.
-30. Haftamdan itibaren kabul edebilecek,
-normal doğum taraftarı(tercihen bayan),
-eşimin de doğuma girebileceği
Yanı kısaca hastaneden ve doktordan gerçekten memnun olabileceğm önerileri lütfen yazar mısınız?? Fiyatları ile 😌 şimdiden teşekkür ederim ☺️