arzu_glyprk öyle kuzum neden şöyle söyleyim sana mesela bugün adet oldun adetin bittikten 5 gün 1 hafta sonra yumurtlama dönemi başlıyor genelde o zamanlar girmişseniz ve o zaman tutmuşsa eğer adetin 7 gebeliğin de 3 haftalıktır kuzum ha benim başıma gelmedi ama öyle yani çünkü biz adetim bitti yumurtlama dönemi de 22sinde başlıyordu başladık bi sonra ki adetime hamileydim 2,5 haftalık o yüzden ona çok takılma dua et sen çünkü insan korkuyor hep bişe olacak diye ve düşük tehliken olsun olmasın ilk 3 ay çok önemli ondan sonrasına da zaten çok ağır kaldırmadan iş yapmaya biseler yapmaya alışmış olduğun için pek bi sorun olmaz canım böyle sonuçta bende hamileliğimin son haftalarında değilim ama geçtiğim yolları söylüyorum zaten 6-7.haftadan sonra hep genel de mide bulantısı kusma falan olduğu için istesende çok iş vs yapamıyorsun dikkatli ol yinede sen hayırlı olsun inşallah canım