IlknurYavuzzz 37+6 günlük hamileyim 9 Ağustos sezaryen ile dogum yapacagım 2 gündür bir karın ağrısı ishal mide bulantısı mide yanması çok kötüyüm doktorumda izinde yarın gelecek sizde de oldumu böyle şeyler strestenmi acaba yoksa dogum belirtisi felan mı?
Melike35 IlknurYavuzzz ben normal doğurmadım ama burda hep okudum ishal Doğum belirtisi eğer normal doğurmak istiyorsan sıcak bir duş al İyi gelir
Esramese IlknurYavuzzz acilma bile yapiyo olabilir doguma gittim gun degisik bi karin agrisi ishal ve kusma vrdi tansiyonm dusuyodu kusarkn gozlerim karariyordu et yemistk zehirlendm diye gittim dogurup geldm 2saatte😁😁😂
Muhendisanne IlknurYavuzzz ben de bugün sabahtan beri ishalim. Yarın kontrolüm var. 37 hf oldum bugün. Gerçekten ishal doğum belirtisi mi? Tecrübeli annelerden bilgi almak isterim.
IlknurYavuzzz Melike35 Bende normal istemedim gönüllü olarak sezeryan istedim cuma gününe 38+5 oluyoruz o zamana gün verdi doktor
IlknurYavuzzz Esramese benimde yarın randevum var daha acile gitmeyeyim 1 gün daha bekleyeyim dedim bende gönüllğ olarak sezeryan istedim birden gitsem normal dogursam ne güzel olurdu 🤗🤗
IlknurYavuzzz Muhendisanne bende internetten araştırdım ishal dogum belirtisi diye yazıyor biran önce yarın olsada bi doktora gitsek 😬😬
zynp1512 IlknurYavuzzz ben doğumdan tamm bir hafta önce ishal oldum bebek kanala inerken sanırım bağırsaklar boşalıyor :) ama tabi heycan yapıyorsanda olabilir
Muhendisanne IlknurYavuzzz gerçekten mi 🙈 ben de burda okudum bilmiyordum doğum belirtisiymiş filan yazmıştı bir arkadaş ama başka yerde görmedim 🥴 bakalım hayırlısıyla yarın olsun inşallah. Bayram öncesi zaten ya nasip 🙃🥰
ayse1628 IlknurYavuzzz canim ayni seyler bende de vardi gittim dun gece acile 3 4 tane agrim cikti nst de serum falan taktilar agrimi gecirmek icin ishal icinde ilac verdi doktorum geldim bugun yine ayni seyler artik dogurmak istiyorum ya
Muhendisanne IlknurYavuzzz evet bir problem yokmuş bizde de çok şükür. Ishal de salgın var korkma dedi. 🤭 ama hiç açılma vs yok, bayram sonrasını bekleyecekmişiz.