Hilalyildiz Merhaba hanimlar ben sezeryan ile dogum yaptim 30 temmuzda ilk iki gun sutum gelmedi sonra da sari olarak geldi hala oyle geliyir normalmi basinangelen varmi
Hll Hilalyildiz sarı süt en saglıksı canm. Korkma bu iyi bisey. Bol bol emzirmenin tadinı ckar meleginle🥰
SusamNur Böyle konularda her zaman eskiler doğru söyler annenizi veya kayinvalidenizi dinleyin derim eminim ki onlar da faydalı olduğunu söylemiştir 😉😊
Hilalyildiz SusamNur kayinvalideme gore gelmesi lazim di simdiye kadar annemde daha gelmeyebilir diyo anlayacagin bi stresle ortada kaldim 😔😔