[ ] Merhaba biz 9+2 olduk çok şükür ama tek bi sıkıntımız var bugün 15 kere lavaboya gittim neden diyeceksiniz idrarımı yaparken yanma ve ağrı hissediyorum o yüzden zorlanıyorum ve idrarımı fazla yapamıyorum 1. Düşüğümde de aynısı yasadım acaba enfeksiyondan mı Allah korusun yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum 😔😔😔🙏