Ben ilk gebeliğimde kullandım gerçekten çok işe yarıyor, ebeler bile şaşırdı ilk doğum için çok hızlı gelişti diye☺️ Suyum gelmişti ve sonrasında sancılarım başladı hemen Meryem ana otunu suyun içine koydum üzerine Felak Nas Elemneşrah Fatiha ve Ayetel kürsi surelerini okudum ve suyundan bi yudum içtim hastaneye gittim 🙆🏻♀️
Gece 3 gibi suyum geldi yanlış hatırlamıyorsam, hafif sancılarım başladı sabah 7 de hastaneye gittim ve 11 de doğum başlamıştı