Hanımlar 3 gündür vücudumda ciddi bir kaşıntı var. Alerji olmuş gibi her yerim kabardı, kaşıntısı gece uykumdan bile uyandıracak kadar ciddi. Doktorum izinde tahlilleri yapıp sonucları yolladım. Hamilelik su çiçeği benzeri bişey olduğunu söyledi. Yarın tam detaylı bakacak geldiği için. Aranızda bu tarz bişey yaşayan var mı?