Ulasbebek benim kilom vardi o yüzden direk doktorum yasakladı haklısın insan isteyince vazgeçmiyor ama kilon varsa çok zor oluyor helede ilerleyen zamanlarda sende göreceksin kilo çok aldıkça anne daha da zorlaşıyor işler bebeğin alması için herşeyi dene canım o zaman kendin vazgeciyorsun bir çok şeyden